Процедура обміну товару

1. Переконайтеся, що з дати доставки замовлення не пройшло 14 днів.
2. Будь ласка, повідомте нам про бажання обміняти товар за телефонами (044) 390 70 93, (0800) 300 903
або електронною поштою: otk@meblis.ua.
3. Оператори Колл центру проконсультують Вас про найбільш зручному способі обміну для Вашого регіону.
4. Обмін товару можливий в разі, якщо збережено його товарний вигляд, упаковка, споживчі властивості,
а також документ, що підтверджує факт і умови покупки зазначеного товару.
5. Ви можете обміняти товару на аналогічний, а також більшою чи меншою вартістю. Різниця у вартості
може бути повернута на Ваш банківський рахунок (відповідно до наданих реквізитами).
У разі обміну на товар більшої вартості, доплата може бути проведена як при отриманні, так і за передоплатою.
6. Звертаємо Вашу увагу, що підтвердження і доставка обмінного замовлення здійснюються після отримання
зворотного товару і перевірки відповідності поворотного товару вищевказаним умовам.


Процедура повернення товару

1. Переконайтеся, що з дати доставки замовлення не пройшло 14 днів.
2. Будь ласка, повідомте нам про бажання повернути товар по телефону (044) 390 70 93, (0800) 300 903
або електронною поштою: otk@meblis.ua.
3. Оператори Колл центру проконсультують Вас про найбільш зручному способі повернення для Вашого регіону.
4. Повернення товару можливий в разі, якщо збережено його товарний вигляд, упаковка, споживчі властивості,
а також документ, що підтверджує факт і умови покупки зазначеного товару.
5. При поверненні коштів на банківські реквізити, заповніть Заява на повернення товару.
Форму заяви надасть менеджер з продажу або співробітник відділу гарантії.
6. Надішліть скан Заяви на повернення на електронну пошту otk@meblis.ua.
Оригінал Заяви необхідно відправити будь-яким зручним способом за адресою
- індекс 49051, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Курсантська буд. 7
7. При поверненні коштів на реквізити третіх осіб необхідно вказати в Заяві на повернення:
ПІБ власника реквізитів, причину, по якій повернення здійснюється на реквізити третіх осіб.
8. Повернення грошових коштів здійснюється протягом 3 днів з дати отримання товару і заповненого
оригіналу Заяви на повернення.


Додаткова інформація

У разі, якщо до товару було додано товар по акції, основний товар повинен бути повернутий разом з товаром акцією.
При цьому він також повинен мати товарний вигляд, упаковка товару повинна бути повністю збережена,
споживчі властивості також повинні бути повністю збережені.
Товар по акції обміну та поверненню окремо від основного товару не підлягає.
Окремо компонент комплекту поверненню та обміну не підлягає.
У разі виявлення дефекту товару необхідно повідомити про це по телефону нашого контактного центру
(044) 390 70 93, (0800) 300 903, далі Вам будуть надана інформація про подальші дії.
У разі необхідності, співробітник Колл центру переведе Вас на гарячу лінію Служби технічної підтримки.
Споживач не має права відмовитися від товару належної якості, що має індивідуально-визначені властивості
(нестандартне замовлення), якщо зазначений товар може бути використаний виключно купують його споживачем.


Приймання товарів

  • В момент отримання товару до Вашої адреси, уважно огляньте цілісність упаковки і самого виробу.
    Перевірте його на наявність сколів, подряпин або інших пошкоджень.
  • Пильної уваги вимагає огляд скляних деталей. Переконайтеся самостійно в тому, що виріб
    укомплектований необхідною фурнітурою і кріпильними елементами.
  • У відповідність до законодавства України, Ви можете пред'явити претензії по товару виключно
    до повної передачі його Вам - оглядайте покупку відразу, в присутності експедитора.